Skogen vs New york!




VS





Tystnad. hua!
Det är bland det läskigaste jag vet ( förutom rymden, valar, havsdjup och vissa matematiska problem som slutar i oändlighet).
Förstår inte folk som använder tystnad som ett positivt ord.
Tystnad är ett ord som för mig inte kan användas i någon form av positiv mening.
Tyst när man sover? Läskigt.
Tyst i ett förhållande? Läskigare
En tyst skog?  Läskigast!
Förstår inte människor som vill ha tyst runt omkring sig, känns som de måste vara  någon form av enstöringar.
Vem vill inte höra sin omgivning runt om kring sig?  
Jag mår bra när grannen har fest, när man hör bilar utanför sitt fönster, folk som pratar och skrattar onödigt högt.
Står just nu på mitt jobb och här är så fruktansvärt tyst. brr måste höja radion..../L

Ps. jag vet att det förmodligen handlar om en inre frid och att inte vara rädd för sina egna tankar, men vem är inte det. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0