Sambo är det så konstigt?







Vaknade tidigt idag,
Jag och e tog det sambolungt igår och åt tacos kollade på let´s dance drack lite vin och somnade på soffan.
Hör inte till vanligheten att vi är hemma en fredagkväll så det kändes lite ovant.
E väckte mig med en frukost av dess like med ägg, smootie och allt man bör ha till.

Lyckliga dagar!

Just nu tror jag att jag lever i ett ultimatum och jag förstår inte varför folk tycker att det är så konstigt.
Det tjatas om fertilitet, när man ska skaffa pojkvän och ja om när man ska växa upp det vill säga och inte bo med sin bästa kompis...
Visst det är inga svårigheter med det., män finns det gott om, det svåra är att bli självständig.
Kanske folk irreterar sig när man faller lite utanför ramen, och inte gör det som folk tycker att man "bör göra" och inte det som får en att må bäst.

Kan inte heller förstå hur folk kan tycka att det är lite obekvämt med singlar.
Man skippar gärna att bjuda med en singel på middagar där resterande är par., för att paren känner sig obekväma.. inte singlarna.
Folk är rädda att singlar är ensamna, men det kanske inte är så konstigt att de tror de när de inte bjuder med en på saker där man " bör" ha en pojkvän flåsandes över axeln.
varför är det så svårt att se individen och varför blir man helt plötsligt ett ni och inte du och han så fort man börjar närma sig en relation. Jag vill fortfarnade vara jag när jag nu i framtiden träder in i parlivet!

Det skrämmer mig nåt enormt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0