Mardrömsdejt?




Förra sommaren råkade jag nog ut för det värsta dejtingscenariet någonsin.
Jag träffade en kille i 30års-åldern som jag verkligen var sådär jättekär i.
Vi hade setts ett par gånger i Göteborg men så var det dags för mig att åka och till Stockholm för att tillbringa en härlig vecka tillsammans.
Så jag tog tåget mot Stockholm och var sådär pirrigt nervös.
Jag hade verkligen längtat efter att få åka upp till honom och se hans lägenhet. För han och hans tvillingbror hade köpt en jättefin lägenhet tillsammans för att renovera den för att sedan sälja den dyrt.
När jag väl var uppe och kom in i lägenheten möttes jag av en toalett utan toalettdörr och tillråga på allt låg toaletten i anslutning till vardagsrum, kök och hall.
Jag förstod inte riktigt vad jag såg!
hmm.. Ja vad visste jag och tänkte jaja den här lägenheten är väl så där toppmodern så att de kanske har sådana skjutdörrar som de har på tågen. Men nej... så var icke fallet. De hade bara bestämt sig för att måla den jävla toalettdörren när jag skulle komma upp på besök.
Så ja, jag tillbringade en helg utan att gå på toa.
Jag vågade inte ens kissa när alla låg och sov..
Sån tur var att min mamma var i Stockholm under den helgen och bodde på hotell. När jag skulle möta upp min mamma sprang jag direkt in på hennes rum och besudlade hennes badrum.
Stackars mamma! / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0