M

Ja vad ska jag säga, började hans mejl med... och jag säger detsamma.
M är en kille jag träffat i ett och ett halvår nu, det var kärlek vid första, andra, tredje och vid sista stund för oss bägge (tror jag iaf om han inte lurat mig totalt). Men har har flickvän. Vi har träffats ca varannan vecka under denna tid och sms, pratat i telefon och även sagt rakt ut till varandra hur mycket vi verkligen tycker om varandra, men i helgen fick jag nog. Nu får det räcka ,så jag (eller igentligen E ) skrev ett mejl. Där jag talade om för honom att jag inte vill ha någon fortsatt kontakt.
Idag är det dag 3, och det känns tungt.
Det känns tungt för att jag saknar honom men även tungt för jag känner nu hur dåligt han har behandlat mig. (och självklart sin flickvän).



"Ifrån denna stunden blev den mannen dubbelt hatad, Han hade lekt med dig, med oss ett litet slag " /L

Kommentarer
Postat av: A

Ja vad ska man säga? Ett fegt svin. /A

2009-03-04 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0