Fredag- Söndag.




I och med att E och jag var alldeles för bakfulla för att ens orka blogga i helgen kan jag ta en kort sammanfattning om vad vi sysslade med.


I fredags skulle jag och E möta upp några vänner på södra liden (alko-hak men billig öl).
Det var jättetrevligt, men E och jag gick vidare till Ritz för att möta upp Mr J som E träffat lite...
Jag lovade mig själv att jag skulle vara hemma senast kl 00 för att jag kände mig lite sjuk och att vi hade planerat att träffa H på lördagen för middags mys och utgång.
Väl på Ritz drack vi några öl till med hans vänner, för att sedan gå vidare till Styrbord babord.
Mr j och hans vänner är från Frankrike och deras alkoholvanor stämmer inte riktigt överens med våra (svenska) vanor... Kändes lite jobbigt att vara "nyktra" så E och jag kom på den briljanta idén att gå ner till baren i källaren och smyg shotsa några gånger.
De var varannan vatten och vi varannan shorts!
Kändes bra efter som det franska gängen säkert trodde att vi var classy tjejer som blir fulla på 3 öl. Smart tyckte vi!
Träffade även på mitt ex men efter en stund avlägsnade jag mig för att sedan gå och hångla upp Mr J:s kompis. En snygg lång, mörk fransman som vi kallar Mr s. mmm ...
Det jobbiga den kvällen var att Mr J hade många trevliga och snygga vänner så jag kunde inte riktigt bestämma mig så det blev en till. Mr M. Oups!
Jag och E stack hem framåt 04.00. Så gick det med den karaktären att gå hem senast kl 00.

Lördag: Bakis hela dagen och framåt kvällen när melodifestivalen började kände vi paniken att gå ut.
Så vi satte på oss partykläderna och stack hem till vår amerikanska vän för att dricka lite drinkar.
När vi nästan var framme ringde han och bad oss köpa med folköl.
Kvällen var redan där förstörd!
Vi stack ut vid 00 tiden, och var helt nyktra... hua!
När vi kom fram till Pustervik började vi shotsa 6: or ,för att få den obehagliga känslan att vara nykter en lördag kväll kl 00,ut ur kroppen.
Vi brände så mycket pengar den kvällen att det inte ens går att nämna.
Träffade iaf mr M som sedan följde med hem. Oups jag tog visst fel kille för jag är ju intresserad av hans vän Mr S

Söndag
Extrem bakfylla!
Sov nästan hela dagen för att sedan kolla på Mia och Klara och sen hyra film.

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0