Exet...

Kom precis hem från jobbet, det var tungt idag i med att jag fortfarande är sjuk. Så nu ligger jag i sängen och försöker hård kurrera mig. Mitt ex ringde mig idag och frågade om vi kunde träffas. Javisst sa jag för vi är ganska bra vänner, så det är inget konstigt med att vi ses, med tanken slog mig att jag inte känner för att träffa honom eller någon annan på ett tag.
Jag vill ha en break från alla killar! (iallafall fram till helgen)
När man träffar sitt ex så blir det ju så att man påminns om allt, vi har haft det lite upp och ner sen vi gjorde slut. Så jag tror att det nästan är bäst att lägga det bakom sig ett tag.

"För kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva..."
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0